Nejčastější dotazy

Přejděte k potřebným informacím nebo si je vyhledejte. Také můžete požádat o pomoc naše konzultanty.

Ano, vaše nabídky zobrazíme na základě hledaných klíčových slov našimi zákazníky. Proto je vhodné správně zvolit názvy vašich nabídek.

Na Zboží.cz platíte až za proklik na nabídku, který vede do vašeho e-shopu, nikoli za její zobrazení. Vaše investice se budou odvíjet od počtu inzerovaných nabídek, kvalitě XML feedu, nabídnuté ceně za proklik i sortimentu. Obecně tak nelze předem výši vaší investice odhadnout. Minimální ceny za proklik se odvíjí od prodejní ceny vašich nabídek.

Firemní logo lze nahrát buď v administračním rozhraní Firmy.cz, nebo nám ho můžete poslat na zbozi@firma.seznam.cz a my vám nahrání loga zajistíme. Minimální rozměr je 140 x 140 px.

Pořadí nabídek jednotlivých internetových obchodů při výchozím způsobu řazení ovlivňuje:

  • maximální nabídnutá cena za proklik
  • skladová dostupnost
  • průměrná prodejní cena nabídky
  • hodnocení obchodu
  • doprava zdarma

Větší počet hodnocení zajistíte nasazením standardního měření konverzí. Po uskutečnění nákupu zákazníka oslovíme s výzvou k ohodnocení e-shopu. Stačí nám do konverzního kódu uvést jeho e-mail.

Druhou možností je nasazení „ikonek Zboží.cz“ na váš web.

Informaci o konkrétním dárku zdarma (nebo i text k voucheru na další nákup či uvedení konkrétního příslušenství) je potřeba uvést k tagu EXTRA_MESSAGE následujícím způsobem.

Přehled nejčastějších chyb naleznete ve Specifikaci XML.

Bližší informace k párování nabídek naleznete zde.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.