E-shopová řešení

Usnadněte si budování kvalitního e-shopu předpřipraveným řešením. V rámci jeho tvorby si volíte design, rozložení a informace o vámi nabízených výrobcích. Samozřejmostí pro tato e-shopová řešení je i export XML feedu, který je nedílnou součástí registrace a inzerce vašeho e-shopu na Zboží.cz.

K efektivnímu fungování kampaně na Zboží.cz potřebujete využít co nejvíce možností jejího nastavení.

Pro lepší orientaci mezi e-shopovými řešeními jsme pro vás vytvořili soupis našich partnerů. Jaké funkce poskytují a jak je ve své kampani nebo XML feedu aplikovat, najdete v naší tabulce níže.

E-shopové platformy

ShopsystémPopisekKompatibilitaNápověda
Prestashop (openservis.cz): PrestaShop je open sourcové řešení pro internetový obchod. Celosvětově PrestaShop používá více jak 150 000 obchodníků. Prestashop vyhrál v roce 2010 a 2011 ocenění Nejlepší open-source e-shopová aplikace (Best Open-source Business) a dodnes je nejlepším open source systémem na trhu, proto se tomuto systému také přes 10 let věnujeme.Odkaz
E-shopové řešení na vlastní platformě. Čtyři základní licence formou pronájmu hotového krabicového řešení. Více než 140 modulů v základní ceně každé verze. Různé možnosti nastavení a propojení na aplikace 3. stran – ERP systémy, cenové porovnávače, mailingové nástroje, platební brány a splátkové metody, a mnoho dalších.Odkaz
Binargon.cz působí na Českém a Slovenském trhu již od roku 2001. Soustředí se zejména na: a) cenově dostupný pronájem eshopů s připravenými moduly (pro začínající eshopaře) b) profesionální řešení eshopů na míru (pro zkušenější a náročnější zákazníky)Odkaz
Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk patří mezi přední krabicová e-shopová řešení v ČR a na Slovensku. Nejvýraznějším lákadlem je nejlepší poměr cena / kvalita na trhu, kdy za minimální náklady únosné i pro nejmenšího e-shopaře dokáže snadno a rychle rozjet profesionální e-shop opravdu každý.Odkaz
Komplexní nástroj pro výstavbu vlastního e-shopu. Možnost pronájmu i zakoupení systému do osobního vlastnictví. Otevřený kod a možnost zákaznických úprav. Jeden z nejlepších poměrů cena / výkon na trhu.Licence do 100 položek ZDARMA.Odkaz
WRshop: Komplexní řešení pro malé obchodníky i mezinárodní společnosti. Nabízí všechny funkcionality pro efektivní provoz eshopu a také speciální funkce pro B2B obchodníky. Lze provozovat i jako multishop (v jedné administraci více obchodů s různým sortimentem, kategorizací, cenotvorbou či slevami).Odkaz
S více než 20 lety zkušeností víme, jak vytvořit e-shop, který vám pomůže uspět. Naše řešení jsou propojená s účetními systémy, dopravci a dalšími klíčovými prvky e-commerce. Přizpůsobíme vám e-shop podle vašich potřeb a přání, abyste dostali přesně to, co potřebujete.Odkaz
ByznysWeb je stabilním partnerem pro vytvoření a správu e-shopu. Umožňuje snadno přeložit e-shop do různých jazyků a automaticky upravovat ceny podle směnných kurzů, což vám usnadní expanzi na zahraniční trhy. Spousta platebních možností a dopravců zvyšuje pravděpodobnost dokončení nákupu. Nové funkce přibývají v rámci pravidelných aktualizací a atraktivní designové šablony zdarma pomohou vytvořit lákavý vzhled webu. Vyzkoušejte si pronájem e-shopu na 30 dní zdarma.Odkaz
SKY:Shop: E-shop se zaměřením na bleskurychlé načítání, s intuitivním ovládáním a všemi nezbytnými funkcemi pro SEO i výkonnostní marketing.Odkaz
Tvorba profesionálních internetových obchodů na míru. Komplexní řešení určené pro prodej koncovým spotřebitelům (B2C) i dealerům (B2B). Široké možnosti administrace, SEO analýzy, export/import mezi programy a systémy dodavatelů, rozšiřující moduly.Odkaz
Upgates: Řešení kombinující výhody pronajímaného e-shopu a e-shopu na míru. Neomezená grafická seberealizace a veškeré moduly v ceně. Neváhejte a staňte se díky UPgates skutečně úspěšným podnikatelem. Vše můžete vyzkoušet na 30 dnů zdarma!Odkaz
hoptet dnes pomáhá podnikat více než 35 000 e-shopům na třech trzích – v Česku, Slovensku a Maďarsku. A čím je výjimečný? Kromě pronájmu e-shopového řešení, které je intuitivní a jednoduché, se specializuje také na vše potřebné jako je EET a GDPR. A díky platební službě Shoptet Pay navíc usnadňuje platby zákazníkům i majitelům e-shopů.Odkaz
nody se již mnoho roků specializuje na pronájem e-shopových řešení. Oblíbený je především pro jednoduché a intuitivní ovládání, ale i individuální přístup k zákazníkům. Součástí je nespočet funkcí a možnost napojení např. na dopravce (vytvoření adresního štítku na jeden klik), účetní systémy, platební brány. Samozřejmostí je multijazyčnost, nastavení požadovaných měn nebo možnost nasazení vlastní šablony.Odkaz
Brave CMS: Někde vám budou slibovat pěkný web. Jinde zase moderní web. My vám slibujeme web, na kterém návštěvník udělá přesně to, co po něm chcete. Náš systém obsahuje vše, co můžete potřebovat pro správu webu. Navíc je responzivní, takže se dobře zobrazuje na jakémkoliv zařízení.Odkaz
Clevero je e-shopové řešení na míru, které dokáže splnit i ta nejbláznivější přání a tím se rádi pyšníme. Naší největší výhodou je to, že každý projekt je unikátní – svými napojeními – umíme e-shop integrovat na jakéhokoliv partnera, vzhledem a grafikou – tvoříme unikátní e-shopovou grafiku se zaměřením na konverze a hlavně – transparentní komunikaci bereme jako klíčový bod vzájemné spolupráce. V případě, že se chcete odlišit od ostatních a mít ziskový e-shop, je Clevero tou nejlepší volbou.Odkaz
S Webnode si vlastní stránky zvládne vytvořit skutečně každý uživatel internetu. Tento jednoduchý nástroj jsme spustili již v roce 2008 a od té doby pomohl k vlastnímu webu více než 45 milionům uživatelů. Zajímavý blog, profesionální stránky pro svou firmu i úspěšný e-shop vytvoříte snadno a za několik málo minut.Odkaz

Seznam podporovaných modulů

Abychom internetovým obchodům usnadnili používání Zboží.cz, podporujeme tzv. e-shopové řešení. Ta vám pomohou nejen s registrací, ale i s následnou prezentací svého sortimentu. Ne každé e-shopové řešení ale nabízí stejné možnosti, a tak je porovnáváme v přehledné tabulce. Rozlišili jsme celkem deset různých modulů Zboží.cz, které mohou podporovat. Pojďme si vysvětlit, k čemu slouží.

Přihlášení přes Seznam

Platforma umožňuje Přihlášení přes Seznam pomocí již existujícího uživatelského účtu u společnosti Seznam.cz

Consent parametr

Platforma umoňuje nastavení Consent parametru pro RTG i konverzní kód Skliku a Zboží.cz.

Souhlas se zasíláním dotazníku spokojenosti

Platforma umožňuje nastavení OPT-OUT souhlasu se zasláním dotazníku spokojenosti.

Kompletní XML feed Zboží.cz

E-shopové řešení umí využít všechny povinné i doporučené tagy Zboží.cz, a tak obchodům umožní dodat Zboží.cz více informací o dané nabídce.

Například:

Kategorie Zboží.cz

Platforma nabízií předvolbu dle stromu kategorií Zboží.cz

E-shopové řešení k jednotlivým položkám v XML feedu doplňuje kategorie dle našeho stromu kategorií. Díky tomu se samostatné nabídky (nenapárované do založených produktů) mohou zobrazit v odpovídajících kategoriích na Zboží.cz.

Zařazením do kategorií mohou obchody získat více zobrazení pro své nabídky. Díky tomu potenciální zákazníci častěji uvidí jejich sortiment.  

Podle kategorií v XML feedu je také možné lépe připravovat inzertní sestavy v systému Sklik, pokud řídíte Aukci z rozhraní Skliku.

Parametry Zboží.cz

Platforma nabízií předvolbu parametrů dle specifikace Zboží.cz

Lidé mohou na Zboží.cz vyhledávat výrobky v kategoriích i podle toho, jaké by měly mít vlastnosti, dle parametrů. Například mohou specifikovat barvu, velikost, typ atp. 

Aby se nabídka zobrazila při vyhledávání pomocí filtrů, je třeba v rámci XML feedu vyplnit tag PARAM s hodnotami dle Zboží.cz. Jeho používání pomáhá obchodům získat více zobrazení, a díky tomu i pravděpodobnost více prokliků do obchodu.

Bazarové položky

Platforma umožňuje zadat tagy pro zobrazování nabídek, které nejsou v 1. jakosti

Skrze XML feed Zboží.cz můžete inzerovat rozbalené, repasované a použité zboží. Tyto nabídky se budou zobrazovat ve Zboží inzerátech a na Sbazaru.

EXTRA_MESSAGE

Platforma umožňuje vložení tagu Extra_Message

Slouží k uvedení doplňkových informací o nabídce. Podporované hodnoty se zobrazují u nabídek na Zboží.cz. Informace o vybrané EXTRA_MESSSAGE musí být uvedena na vašem webu.

Texty (např. „Dárek zdarma“) se také zobrazují u dané nabídky ve Zboží inzerátech a Dynamickém banneru Skliku. Zároveň se ve Zboží inzerátech u nabídky zobrazí štítek „Akce“.

CUSTOM_LABEL 0 a 1

Platforma umožňuje vložení tagu CUSTOM_LABEL 0 a 1.

Nastavení dopravy a výdejních míst

Platforma umožňuje nastavení Dopravy a výdejních míst prostřednictvím XML feedu na jednotlivé nabídky.

Na Zboží.cz máme definovaný seznam dopravců a sítí výdejních míst, které podporujeme. Dopravcem může být i eshop sám (podporujeme pouze dopravce s dopravou po celé ČR), stejně tak může prezentovat síť svých výdejních míst.  

  • DELIVERY_ID – identifikátor dopravce nebo sítě výdejních míst ze seznamu podporovaných
  • DELIVERY_PRICE – cena s DPH za dopravu nebo vyzvednutí položky při platbě předem
  • DELIVERY_PRICE_COD – cena s DPH za dopravu nebo vyzvednutí položky při platbě dobírkou

Pokud pro nabídku, dopravce nebo výdejní místo není dobírka možná, by neměl být tag DELIVERY_PRICE_COD u položky uveden. Stejně tak pokud není možné položku na výdejní místo nebo konkrétním dopravcem doručit, nesmí být u této položky tag uveden (např. nadrozměrné položky).

Výhodou uvedení tagu DELIVERY do XML feedu je, že u každé nabídky můžete uvést jiného dopravce i jinou cenu za doručení. U konkrétních nabídek tak můžete rozlišit ceny doručení dle informací, které máte ve svém systému uvedené (rozměr, hmotnost, omezení na dopravce aj.).

Podívejte se, jak správně nastavit dopravce a výdejní místa skrze XML feed.

Standardní měření konverzí

Platforma umožňuje implementaci Standardního měření konverzí.

Díky standardnímu konverznímu kódu je možné získat přesnější statistiky a více detailů o uskutečněných objednávkách. K dispozici jsou i údaje o tom, přes jaké zboží se zákazníci dostali do obchodu, co nakoupili a jaká byla celková hodnota objednávky. To vše v kombinaci se statistikami je možné využít k přesnému vyhodnocení nákladů na kampaň. 

Obchody mají přehled i o tom, které nabídky jsou konverzní a u kterých je vhodné zvýšit cenu za proklik. Mohou se tak zaměřit na produkty, u nichž je větší pravděpodobnost, že je zákazníci uvidí a skutečně nakoupí. To vše vede k větší efektivitě kampaní.

V případě nasazení standardního konverzního kódu Zboží.cz zasílá výzvu k hodnocení vašeho e-shopu zákazníkovi, který u vás nakoupil. Tím se zvýší počet hodnocení, které budou u vašeho e-shopu pro zákazníky k dispozici. Váš e-shop navíc budou moci ohodnotit jen zákazníci, kteří u vás opravdu nakoupili.

Spolupráce

Chcete-li do přehledu přidat vaše e-shopové řešení nebo máte-li jakýkoliv dotaz, rádi jej zodpovíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.

Napište nám

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.