Značky

Na Zboží.cz může být i vaše značka lépe vidět. Díky informacím, které nám pošlete o vaší značce, získáte nejen zápis v naší databázi značek (příklad značky LEGO), kde budou všechny vaše výrobky pohromadě, ale zákazníci získají i možnost filtrovat podle ní v kategoriích na Zboží.cz.

Do databáze značek přidáváme prodejce zboží pouze v případě, že najdeme alespoň 5 výrobků prodávaných na 5 různých e-shopech. Podmínkou je, že e-shopy musí mít různé majitele.

V případě sporných informací, zda se jedná o výrobce, vyžadujeme informaci o výrobci umístěnou fyzicky na výrobku. Registrace ochranné známky není dostatečným dokladem.

Pro vytvoření záznamu o vaší značce potřebujeme od vás pouze Logo značky. To nám zašlete na adresu databaze@firma.seznam.cz, kde vám záznam o vaší značce rádi vytvoříme.

Jestliže chcete vaši značku lépe odprezentovat zákazníkům, za poplatek vám ke značce doplníme popis a banner. Žádosti o doplnění popisu (i k již existující značce) zasílejte na adresu zbozi.vendori@firma.seznam.cz.

Jaké podklady pro zpracování potřebujeme?

Logo značky

Logo vaší značky se zobrazuje v hlavičce detailu značky a v detailu produktových karet vámi vyrobených výrobků.

  • V rozlišení minimálně 150 × 150 pixelů.
  • Doporučeným formátem je PNG nebo JPG.

Banner značky je doplňující grafický prvek, nacházející se v detailu značky. Jeho obsah je na vašem uvážení kvalitního propagování značky. Vyvarujte se však použití bannerů s časově omezenými informacemi.

  • Velikost banneru musí být přesně 515 × 950 pixelů (na výšku).
  • bílým nebo transparentním pozadím.
  • Ve formátu PNG nebo JPG.

Popis značky

Připravte podklady, ze kterých vytvoříme popis značky (500−1000 znaků včetně mezer, 2−3 odstavce).

  • Základní zaměření značky, hlavní pilíře, používané technologie, informace, které značku v očích zákazníků profilují.
  • Zaměřte se na popis kategorií výrobků firmy – myšleno obecně, jako „vyrábí mobilní telefony“, „je největším prodejcem přenosných DVD přehrávačů“ atd.
  • Zmiňujte jen nadčasové informace. Nepište o konkrétních jednotlivých výrobcích a obecně o čemkoliv, co se v čase mění (nevhodné je např. „aktuálně je vlajkovou lodí mobilní telefon Sony Xperia Z“).
  • Příběh značky popište jen tak, aby byly informace stále aktuální (rok vzniku, zakladatel apod.).
zobrazení značek

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.