Zobrazení inzerce

Pokud máte aktivní kampaň na Zboží.cz, nabídky vašeho e-shopu se zobrazí hned na několika místech.

Zajímavosti o produktové inzerci

  • Produktová inzerce na Seznam.cz (vyhledávání Seznam.cz, Zboží.cz, Obrázky.cz, Sbazar.cz) umožňuje zasáhnout až 64 % české internetové populace*.
  • Meziroční růst produktové inzerce ve vyhledávání v r. 2022 je 8 %**.
  • Nezapomeňte, že Zboží.cz není jen samotný cenový rádce na doméně Zboží.cz, ale i Zboží Inzeráty, které mohou tvořit dominantní část návštěvnosti.
  • Aktuální doporučení pro maximalizaci návštěvnosti z produktové inzerce na blogu.

* Data NetMonitor, říjen 2022
** Investice inzerentů, data Seznam.cz, listopad 2022

Vyhledávání na Zboží.cz

Ve výsledcích hledání na Zboží.cz rozlišujeme dva způsoby, jak se může inzerovaná nabídka z e-shopu zobrazit. Je to možné v detailu produktu i v samostatných nabídkách.

Produkt

produkt

Produktová karta daného zboží je vytvořená administrátory a zobrazuje podrobný popis výrobku, obrázky, varianty, parametry apod. Produkt je vždy zařazený v konkrétní kategorii a proklik vede do jeho detailu. Tam si zákazník vybírá z nabídek jednotlivých e-shopů. Podmínkou toho, aby se produktová karta na Zboží.cz založila, je, aby konkrétní sortiment na Zboží.cz nabízelo dva a více e-shopů.

Produktové karty lze založit v rámci naší Vendorské spolupráce. S objednávkami nebo dotazy se obracejte na zbozi.vendori@firma.seznam.cz.

Samostatná nabídka

samostatná nabídka

Samostatná nabídka je nabídkou, kterou e-shop dodává prostřednictvím XML feedu do služby Zboží.cz. Obsahuje její název, e-shop (na kterém je dostupná), obrázek, prodejní cenu a dostupnost i doplňkové informace (například dárek zdarma). Nabídka může být zařazena v kategorii (podmínkou je mít ve feedu správně vyplněnou hodnotu u elementu CATEGORYTEXT). Proklik pak vede přímo do e-shopu.

Na prvních pozicích se zobrazují produkty, teprve za nimi následují samostatné nabídky internetových obchodů.

zobrazení nabídek za produkty

Zobrazení Zboží inzerátů

Zboží inzeráty jsou součástí kampaně Zboží.cz a zobrazují se ve Vyhledávání Seznam.cz, Sbazar.cz a na Obrázky.cz .

Nabídky jsou umístěny nahoře nad nebo vedle top pozic textových inzerátů Skliku. Zboží inzeráty zobrazujeme i ve formě tzv. karuselu. Na mobilních telefonech se prozatím nabídky zobrazují pod přirozenými výsledky vyhledávání.

zobrazení Zboží inzerátů na Seznam.cz
zobrazení Zboží inzerátů na Seznam.cz
zobrazení Zboží inzerátů na Sbazaru
zobrazení Zboží inzerátů na Obrazky.cz

Inzerce bazarových nabídek na Sbazaru

Na Sbazaru zobrazujeme nabídky bazarového, repasovaného, použitého, rozbaleného zboží nebo zboží s poškozeným obalem atd.

zobrazení nabídek na Sbazaru

Produktová upoutávka při vyhledávání na Seznam.cz

Produktová upoutávka se zobrazuje pouze na mobilních zařízeních. Jedná se o produkt na Zboží.cz do kterého jsou napárované jednotlivé nabídky e-shopů, a prokliky se zde účtují podle MAX_CPC.

Produktová upoutávka

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.