Zobrazení inzerce

Pokud máte aktivní kampaň na Zboží.cz, nabídky vašeho e-shopu se zobrazí hned na několika místech.

Zajímavosti o produktové inzerci

  • Produktová inzerce na Seznam.cz (vyhledávání Seznam.cz, Zboží.cz, Obrázky.cz, Sbazar.cz) umožňuje zasáhnout až 64 % české internetové populace*.
  • Meziroční růst produktové inzerce ve vyhledávání po nasazení naplno v listopadu 2022 je +99 %**.
  • Nezapomeňte, že Zboží.cz není jen samotný cenový rádce na doméně Zboží.cz, ale i Zboží Inzeráty, které mohou tvořit dominantní část návštěvnosti.

* Data NetMonitor, říjen 2022
** Investice inzerentů, data Seznam.cz, 16.11.2022 – 31.12.2022

Vyhledávání na Zboží.cz

Ve výsledcích hledání na Zboží.cz rozlišujeme tři způsoby, jak se může inzerovaná nabídka z e-shopu zobrazit. Je to možné v manuální produktové kartě, automatické produktové kartě a ve Zboží inzerátech.

Produkt vytvořený manuálně

Produkt vytvořený manuálně

Manuální produktová karta daného zboží je vytvořená administrátory a zobrazuje podrobný popis výrobku, obrázky, varianty, parametry apod. Produkt je vždy zařazený v konkrétní kategorii a proklik vede do jeho detailu. Tam si zákazník vybírá z nabídek jednotlivých e-shopů.

Produktové karty lze založit v rámci naší Vendorské spolupráce. S objednávkami nebo dotazy se obracejte na zbozi.vendori@firma.seznam.cz.

Produkt vytvořený automaticky

Produkt vytvořený automaticky

Automatický produkt je položka, kterou e-shop dodává prostřednictvím XML feedu do služby Zboží.cz. Obsahuje její název, e-shop (na kterém je dostupná), obrázek, prodejní cenu a dostupnost i doplňkové informace (například dárek zdarma). Automatický produkt může být zařazen v kategorii (podmínkou je mít ve feedu správně vyplněnou hodnotu u elementu CATEGORYTEXT). Proklik pak vede přímo do e-shopu.

Na prvních pozicích se zobrazují manuální produkty, teprve za nimi následují automatické produkty internetových obchodů.

Zobrazení Zboží inzerátů

Zboží inzeráty jsou součástí kampaně Zboží.cz a zobrazují se ve Vyhledávání na Zboží.cz, Seznam.cz, Sbazar.cz a na Obrázky.cz.

Nabídky ve vyhledávání na Zboží.cz jsou umístěny mezi produkty.

Nabídky ve vyhledávání na Seznam.cz jsou umístěny nahoře nad nebo vedle top pozic textových inzerátů Skliku. Zboží inzeráty zobrazujeme i ve formě tzv. karuselu. Na mobilních telefonech se prozatím nabídky zobrazují pod přirozenými výsledky vyhledávání.

zobrazení Zboží inzerátů na Seznam.cz
zobrazení Zboží inzerátů na Seznam.cz
zobrazení Zboží inzerátů na Sbazaru
zobrazení Zboží inzerátů na Obrazky.cz

Inzerce bazarových nabídek na Sbazaru

Na Sbazaru zobrazujeme nabídky bazarového, repasovaného, použitého, rozbaleného zboží nebo zboží s poškozeným obalem atd. Tyto nabídky se budou zobrazovat v produktové inzerci.

zobrazení nabídek na Sbazaru

Produktová upoutávka při vyhledávání na Seznam.cz

Produktová upoutávka se zobrazuje pouze na mobilních zařízeních. Jedná se o produkt na Zboží.cz do kterého jsou napárované jednotlivé nabídky e-shopů, a prokliky se zde účtují podle MAX_CPC.

Produktová upoutávka

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.