Základní nastavení

Aby vaše kampaň správně fungovala a zaujala zákazníky hledající na Zboží.cz, je potřeba věnovat pozornost základnímu nastavení kampaně.

Aktivace/deaktivace kampaně

Při registraci e-shopu je kampaň automaticky aktivována. V tomto případě není potřeba další aktivaci řešit.

V případě, že kampaň z jakéhokoli důvodu v administraci Zboží.cz deaktivujete, aktivaci provedete stejným způsobem, a to v administraci Zboží.cz v záložce „Aukce a konverze“ – „Kredit a limity“, kde zadáte „Aktivovat kampaň“.

Pokud ve statistikách provozovny nejsou zaznamenány žádné prokliky ani zobrazení, zkontrolujte, zda máte svou kampaň aktivní.

Finanční limit

Finanční limit slouží pro kontrolu vašich investic. Finanční limit si můžete nastavit 3 různými způsoby (neomezený/měsíční/týdenní).

Logo e-shopu

Zákazníci rozeznávají e-shopy nejen dle názvu, ale také dle loga e-shopu. Proto je důležité mít logo e-shopu připravené, a co nejdříve po registraci e-shopu logo vložit k firemnímu profilu na Firmy.cz, který máte propojený s registrací na Zboží.cz.

Vložení loga je možné buď v administraci Firmy.cz nebo zasláním loga na e-mail zbozi@firma.seznam.cz.

Téměř tři miliony zákazníků měsíčně vyhledávají služby firem na internetu. 2,5 milionu zákazníků měsíčně navštíví profily konkrétních firem na Firmy.cz.

S firemním profilem od Seznamu bude vaše nabídka vidět tam, kde jsou vaši zákazníci – na Firmy.cz, Mapy.cz, na domovské stránce Seznam.cz i v jeho vyhledávání.

Změna přihlášení

Změnu přihlášení jednoduše provedete v administraci Zboží.cz pod záložkou „Provozovna“ – „Základní údaje“ – „Převést provozovnu na jiný účet“.

V případě, že využíváte Dynamický retargeting nebo Dynamické bannery v Skliku, zkontrolujte v administraci Skliku, zda propojení se Zboží.cz zůstalo zachováno, případně propojení obnovte.

Doporučujeme, abyste účet pro přihlášení do administrace Zboží.cz zvolili takový účet, který pravidelně využíváte. Při takovém nastavení předcházíte situaci, kdy vám nemusí být doručeny důležité informace, např. vyčerpání kreditu, překročení finančního limitu, nezpracování XML feedu aj. Předejdete tak situaci, kdy vaše nabídky nebudou na Zboží.cz zobrazeny bez vašeho vědomí.

Změna peněženky

Účet peněženky slouží k úhradě částky za uskutečněné prokliky do e-shopu ze služeb Seznam.cz. Občas se stane, že je potřeba čerpat kredit z jiné peněženky a účet peněženky v administraci Zboží.cz změnit.

Účet peněženky jednoduše změníte v administraci Zboží.cz v záložce „Aukce a konverze“ – „Kredit a limity“, kde zadáte „Změnit peněženku“. Následně budete vyzváni k přihlášení do nového účtu peněženky a aktivaci kampaně.

Změnu účtu peněženky vám neumožníme, pokud na aktuálním účtu evidujeme dluh. Ten je potřeba nejdříve na aktuálním účtu peněženky uhradit (případně převést finanční prostředky z jiného účtu, který je evidován na stejné IČ dle podmínek Klientské zóny).

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.