Konverzní kód
Standardní měření konverzí
Pro standardní měření konverzí je třeba v administraci své provozovny schválit smluvní podmínky a získat tzv. tajný klíč. Tajný klíč slouží pro ověření, že data zaslaná konverzním kódem skutečně pochází z vašeho obchodu.
Pokud svůj obchod provozujete na některém z podporovaných shopsystémů, stačí v jeho rozhraní zadat vaše ID provozovny a získaný tajný klíč. Následně v administraci Zboží.cz už jenom měření konverzí zapnete.
Pokud potřebujete měření konverzí implementovat na míru svému shopsystému, pomůže vám technická dokumentace, kde kromě ukázkových kódů naleznete i předpřipravenou třídu v PHP. Správnost implementace doporučujeme před samotným zapnutím měření ověřit na testovací stránce, kde si můžete nechat vygenerovat testovací ID provozovny a tajný klíč a ověřit, zda na náš testovací server dorazí údaje o vygenerovaných objednávkách (bez toho, aniž bychom je ukládali). Pro toto testování je třeba v kódu použít volání useSandbox.
Pozor! Nezapomeňte po testu toto volání odstranit, v opačném případě nebudou vaše konverze zpracovávány.
Poznejte výhody standardního měření konverzí.
Omezené měření konverzí
Pro omezené měření konverzí je třeba umístit na své stránky jednoduchý JavaScript kód a vyplnit v něm údaje o čísle a hodnotě objednávky. Kód naleznete ve své administraci, záložka „Měření konverzí“ -„Omezené měření konverzí“.
Kód je potřeba umístit na konverzní stránku zobrazující se po odeslání/potvrzení objednávky, jeho optimální umístění je do hlavičky stránky (před </head>) – volání skriptu je prováděno asynchronně, nezpomalí tak načítání jiných prvků na stránce. Jako u každého JavaScript kódu je však možné, že bude při odeslání znehodnocen (např. vlivem některých rozšíření prohlížeče pro blokování reklamy), proto výrazně doporučujeme použít standardní měření.