Konverzní kód

Standardní měření konverzí

Pro standardní měření konverzí je třeba v administraci své provozovny schválit smluvní podmínky a získat tzv. tajný klíč. Tajný klíč slouží pro ověření, že data zaslaná konverzním kódem skutečně pochází z vašeho obchodu.

Pokud svůj obchod provozujete na některém z podporovaných shopsystémů, stačí v jeho rozhraní zadat vaše ID provozovny a získaný tajný klíč. Následně v administraci Zboží.cz už jenom měření konverzí zapnete.

Pokud potřebujete měření konverzí implementovat na míru svému shopsystému, pomůže vám technická dokumentace, kde kromě ukázkových kódů naleznete i předpřipravenou třídu v PHP. Správnost implementace doporučujeme před samotným zapnutím měření ověřit na testovací stránce, kde si můžete nechat vygenerovat testovací ID provozovny a tajný klíč a ověřit, zda na náš testovací server dorazí údaje o vygenerovaných objednávkách (bez toho, aniž bychom je ukládali). Pro toto testování je třeba v kódu použít volání useSandbox.

Pozor! Nezapomeňte po testu toto volání odstranit, v opačném případě nebudou vaše konverze zpracovávány.

Poznejte výhody standardního měření konverzí.

Omezené měření konverzí

Pro omezené měření konverzí je třeba umístit na své stránky jednoduchý JavaScript kód a vyplnit v něm údaje o čísle a hodnotě objednávky. Kód naleznete ve své administraci, záložka „Měření konverzí“ -„Omezené měření konverzí“.

Kód je potřeba umístit na konverzní stránku zobrazující se po odeslání/potvrzení objednávky, jeho optimální umístění je do hlavičky stránky (před </head>) – volání skriptu je prováděno asynchronně, nezpomalí tak načítání jiných prvků na stránce. Jako u každého JavaScript kódu je však možné, že bude při odeslání znehodnocen (např. vlivem některých rozšíření prohlížeče pro blokování reklamy), proto výrazně doporučujeme použít standardní měření.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.