Standardní konverzní kód
Nastavením standardního konverzního kódu získáte celou řadu benefitů, např. více hodnocení, přehled o každé objednávce, hodnocení od ověřených zákazníků, efektivní správu inzerce a další.
Pro standardní měření konverzí je třeba v administraci své provozovny schválit smluvní podmínky a získat tzv. tajný klíč. Tajný klíč slouží pro ověření, že data zaslaná konverzním kódem skutečně pochází z vašeho obchodu.
Pokud svůj obchod provozujete na některém z podporovaných shopsystémů, stačí v jeho rozhraní zadat vaše ID provozovny a získaný tajný klíč. Následně v administraci Zboží.cz už jenom měření konverzí zapnete.
Pokud potřebujete měření konverzí implementovat na míru svému shopsystému, pomůže vám technická dokumentace, kde kromě ukázkových kódů naleznete i předpřipravenou třídu v PHP. Správnost implementace doporučujeme před samotným zapnutím měření ověřit na testovací stránce, kde si můžete nechat vygenerovat testovací ID provozovny a tajný klíč a ověřit, zda na náš testovací server dorazí údaje o vygenerovaných objednávkách (bez toho, aniž bychom je ukládali). Pro toto testování je třeba v kódu použít volání useSandbox.
Pozor! Nezapomeňte po testu toto volání odstranit, v opačném případě nebudou vaše konverze zpracovávány.
V rámci standardní měření konverzí doporučujeme aktivní sběr recenzí e-shopu, který probíhá na základě předání e-mailové adresy nakupujícího v back-endové části konverzního kódu. Předání informací třetím stranám musí být v souladu s pravidly GDPR.
Pro zaslání e-mailu nakupujícího v konverzním kódu vyžaduje Zboží.cz OPT-OUT potvrzení. (Vyjádření aktivního nesouhlasu)