Zobrazení inzerce
Pokud máte aktivní kampaň na Zboží.cz, nabídky vašeho e-shopu se zobrazí hned na několika místech.
- Vyhledávání na Zboží.cz
- Zobrazení Zboží inzerátů
- Inzerce bazarových nabídek na Sbazaru
- Produktová upoutávka při vyhledávání na Seznam.cz
Zajímavosti o produktové inzerci
- Produktová inzerce na Seznam.cz (vyhledávání Seznam.cz, Zboží.cz, Obrázky.cz, Sbazar.cz) umožňuje zasáhnout až 64 % české internetové populace*.
- Meziroční růst produktové inzerce ve vyhledávání po nasazení naplno v listopadu 2022 je +99 %**.
- Nezapomeňte, že Zboží.cz není jen samotný cenový rádce na doméně Zboží.cz, ale i Zboží Inzeráty, které mohou tvořit dominantní část návštěvnosti.
* Data NetMonitor, říjen 2022
** Investice inzerentů, data Seznam.cz, 16.11.2022 – 31.12.2022
Vyhledávání na Zboží.cz
Ve výsledcích hledání na Zboží.cz rozlišujeme dva způsoby, jak se může inzerovaná nabídka z e-shopu zobrazit. Je to možné v produktové kartě a ve Zboží inzerátech.
Produkt
Produkt obsahuje název, e-shopy (na kterém je zboží dostupné), obrázek, popisek, prodejní cenu a dostupnost i doplňkové informace (například dárek zdarma). Produkt může být zařazen v kategorii (podmínkou je mít ve feedu správně vyplněnou hodnotu u elementu CATEGORYTEXT). Proklik pak vede přímo do e-shopu.
Zobrazení Zboží inzerátů
Zboží inzeráty jsou součástí kampaně Zboží.cz a zobrazují se ve Vyhledávání na Zboží.cz, Seznam.cz, Sbazar.cz a na Obrázky.cz.
Nabídky ve vyhledávání na Zboží.cz jsou umístěny mezi produkty.
Nabídky ve vyhledávání na Seznam.cz jsou umístěny nahoře nad nebo vedle top pozic textových inzerátů Skliku. Zboží inzeráty zobrazujeme i ve formě tzv. karuselu. Na mobilních telefonech se prozatím nabídky zobrazují pod přirozenými výsledky vyhledávání.
Inzerce bazarových nabídek na Sbazaru
Na Sbazaru zobrazujeme nabídky bazarového, repasovaného, použitého, rozbaleného zboží nebo zboží s poškozeným obalem atd. Tyto nabídky se budou zobrazovat v produktové inzerci.
Produktová upoutávka při vyhledávání na Seznam.cz
Produktová upoutávka se zobrazuje pouze na mobilních zařízeních. Jedná se o produkt na Zboží.cz do kterého jsou napárované jednotlivé nabídky e-shopů, a prokliky se zde účtují podle MAX_CPC.