Partneři

Abychom vám pomohli s nastavením vaší kampaně na Zboží.cz, zveřejnili jsme pro vás seznam našich partnerů, kteří se specializují na správné nastavení kampaní a jejich funkčnost. Primárně se jedná o 4 základní obory, které vaší kampani jistě pomohou.

Agentury a freelanceři

Starostí okolo chodu e-shopu je mnoho, proto není výjimkou, že chcete nastavení své kampaně na Zboží.cz přenechat někomu jinému. Více informací a soupis našich ověřených nebo certifikovaných agentur a freelancerů, kteří se rádi o vaši kampaň postarají, naleznete zde:

https://o-seznam.cz/reklama/certifikace/

Bidovací nástroje

Aukční prokliky jsou nedílnou součástí správně nastavené kampaně na Zboží.cz. V administraci Zboží.cz je několik možností, jak aukční prokliky nastavit. V některých případech však nejsou tyto možnosti pro individuální nastavení aukčních prokliků pro jednotlivé nabídky dostačující.

V tomto případě pak doporučujeme využít některý z bidovacích nástrojů, u některých máte možnost samostatného nastavení aukčních prokliků, u některých naopak svou kampaň svěříte přímo profesionálům, kteří se o vaši kampaň postarají. Vše samozřejmě za předem sjednaných podmínek a jasných cílů kampaně.

E-shopová řešení

Pomocí e-shopových řešení se můžete zaměřit na kvalitu svého XML feedu a nastavení funkcí, které mohou zlepšit výkon vašeho e-shopu. Dohledatelnost nabídek na Zboží.cz zajistíte co nejkvalitnějším XML feedem, jehož součástí jsou nejen povinné, ale i doporučované tagy.  

Například vyplněné tagy pro kategorie nebo parametry vám zvýší počet zobrazení při zpřesněném vyhledávání. Odlišit od konkurence se můžete díky doplňkovým informacím u vašich nabídek, v tagu EXTRA_MEASSAGE. Pomocí tagů pro označení zboží, které není v první jakosti, získáte alternativní prostor pro zviditelnění sortimentu, který není povolen pro zobrazování přímo v cenovém srovnávači Zboží.cz. Svá retargetingová publika rozšíříte pomocí Seznam přihlášení. Zkvalitnit vyhodnocování kampaní a zajistit hodnocení ověřených uživatelů vám pomůže Standardní měření konverzí. Která e-shopová řešení umí s doporučenými tagy a nástroji pracovat se dozvíte v našem soupisu. 

Partneři podporující e-shopy

Podporou e-shopů i v jiných směrech se zabývají další firmy. Řešíte financování, cenotvorbu, fakturaci nebo by vám usnadnila práci automatizace úprav XML feedu? Zpracovali jsme pro vás přehled dalších možností spolupráce. 

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.