Partneři
Abychom vám pomohli s nastavením vaší kampaně na Zboží.cz, zveřejnili jsme pro vás seznam našich partnerů, kteří se specializují na správné nastavení kampaní a jejich funkčnost. Primárně se jedná o 4 základní obory, které vaší kampani jistě pomohou.
Agentury a freelanceři
Starostí okolo chodu e-shopu je mnoho, proto není výjimkou, že chcete nastavení své kampaně na Zboží.cz přenechat někomu jinému. Více informací a soupis našich ověřených nebo certifikovaných agentur a freelancerů, kteří se rádi o vaši kampaň postarají, naleznete zde:
https://o-seznam.cz/reklama/certifikace/
Bidovací nástroje
Aukční prokliky jsou nedílnou součástí správně nastavené kampaně na Zboží.cz. V administraci Zboží.cz je několik možností, jak aukční prokliky nastavit. V některých případech však nejsou tyto možnosti pro individuální nastavení aukčních prokliků pro jednotlivé nabídky dostačující.
V tomto případě pak doporučujeme využít některý z bidovacích nástrojů, u některých máte možnost samostatného nastavení aukčních prokliků, u některých naopak svou kampaň svěříte přímo profesionálům, kteří se o vaši kampaň postarají. Vše samozřejmě za předem sjednaných podmínek a jasných cílů kampaně.
E-shopová řešení
Pomocí e-shopových řešení se můžete zaměřit na kvalitu svého XML feedu a nastavení funkcí, které mohou zlepšit výkon vašeho e-shopu. Dohledatelnost nabídek na Zboží.cz zajistíte co nejkvalitnějším XML feedem, jehož součástí jsou nejen povinné, ale i doporučované tagy.
Například vyplněné tagy pro kategorie nebo parametry vám zvýší počet zobrazení při zpřesněném vyhledávání. Odlišit od konkurence se můžete díky doplňkovým informacím u vašich nabídek, v tagu EXTRA_MEASSAGE. Pomocí tagů pro označení zboží, které není v první jakosti, získáte alternativní prostor pro zviditelnění sortimentu, který není povolen pro zobrazování přímo v cenovém srovnávači Zboží.cz. Svá retargetingová publika rozšíříte pomocí Seznam přihlášení. Zkvalitnit vyhodnocování kampaní a zajistit hodnocení ověřených uživatelů vám pomůže Standardní měření konverzí. Která e-shopová řešení umí s doporučenými tagy a nástroji pracovat se dozvíte v našem soupisu.