Nastavení standardního konverzního kódu

Po registraci svého e-shopu do Zboží.cz (stejný postup je i v případě již vytvořené registrace), se přihlásíte do administrace Zboží.cz. Následně přejdete na záložku „Aukce a konverze“ – „Měření konverzí“. Před získáním údajů potřebných k nasazení standardního konverzního kódu je nejdříve nutné udělat 2 kroky, a to prostudovat a odsouhlasit Smluvní podmínky pro měření konverzí a Dohodu o zpracování údajů.

Údaje k potvrzení

Jakmile budou výše uvedené údaje vyplněné a potvrzené, bude možné ve třetím kroku získat unikátní tajný klíč, který je nezbytný pro nasazení standardního měření konverzí na vaší konverzní stránku – jedná se o stránku potvrzující provedení objednávky = stránka s poděkováním za nákup. V případě této situace mluvíme o unikátní stránce, na kterou se uživatel dostane pouze za předpokladu, že dokončí nákupní proces.

Tajný klíč a ID provozovny

Údaje v obrázku jsou uvedeny pouze jako příklad, své unikátní údaje najdete pod svým přihlášením v administraci Zboží.cz.

Aby standardní měření správně fungovalo, ID provozovny a váš unikátní tajný klíč vložte do administrace svého e-shopového řešení nebo předejte k implementaci svému webmasterovi.

Po vložení ID provozovny a tajného klíče na vaší straně už jen zbývá čtvrtý krok, a to zapnout standardní měření konverzí v administraci Zboží.cz.

Zapnout měření konverzí

V případě, že využíváte omezené měření konverzí a přecházíte na standardní, doporučujeme čtvrtý krok (stisknutí tlačítka „zapnout měření konverzí“) uskutečnit až po nasazení standardního konverzního kódu na vaší straně. Pokud zapnutí potvrdíte dříve, nebudeme schopni data z omezeného konverzního kódu zpracovat. K měření konverzí lze použít pouze jeden druh měření (omezený nebo standardní), nelze mít nastavené obě měření zároveň.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.