Konverzní kód
Chcete-li sledovat přínos, který vám v rámci kampaně Zboží.cz poskytuje a mít veřejně dostupné hodnocení i zpětnou vazbu od ověřených zákazníků, můžete na své stránky umístit měřící kódy. Ty budou sloužit k zajištění detailnějších statistik a zasílání dotazníků spokojenosti zákazníkům, kteří využili služeb Zboží.cz.
Máme dva druhy měření:
Standardní měření
Omezené měření
Doporučujeme nasadit standardní měření které umožňuje měřit počet provedených objednávek a jejich hodnoty, díky čemuž budete mít větší přehled o tom, jak jsou vaše kampaně výkonné.
Při nasazení standardního měření budete moci také využívat naše API, díky kterému je možné používat bidovací nástroje třetích stran, popřípadě vlastní řešení. API zároveň doporučujeme využít, pokud často potřebujete aktualizovat ceny – změny se projeví na Zboží.cz dříve, než při klasickém stahování XML feedu. Co vše naše API umožňuje naleznete v technické dokumentaci.
Omezené měření je podobné standardnímu měření. Není ale možné při něm využívat API Zboží.cz a získávat hodnocení od ověřených zákazníků. E-shopům s tímto měřením může recenzi udělit kdokoliv.