Řízení inzerce v Skliku
Svou inzerci nyní můžete začít řídit z rozhraní Skliku a využívat jeho výhod. Na jednom místě tak budete mít přehled, jak se různým typům vaší reklamy na Seznamu daří.
Informace o zpracování vašeho XML feedu, diagnostiku dat nabídek, nastavení měření konverzí nebo párovací nástroj budete mít stále dostupné v rozhraní Zboží.cz.
Nástroje Skliku využijte i v případě nastavení max. CPC z feedu.
Přesunout inzerci do Skliku můžete v administraci Zboží.cz v Přehledu provozovny.
Přesun řízení inzerce může provést pouze vlastník provozovny.
Po přesunu řízení inzerce se do administrace Skliku dostanete skrze administraci Zboží.cz v Přehledu provozovny.
Výhody využívání nástroje Sklik pro řízení inzerce:
- Členění inzerovaného sortimentu do více kampaní.
- Denní rozpočty čerpání.
- Nastavení ceny za proklik dle vámi definovaných skupin sortimentu.
- Samostatný rozpočet pro každou kampaň.
- Samostatné multiplikátory pro každou kampaň.
- Hrazení inzerce ze stejné Peněženky.
Některé věci budou fungovat jinak:
- K úhradě inzerce bude používána Peněženka nastavená v Skliku.
- Multiplikátory mají v Skliku jiný způsob nastavení, může být nutné je znovu nastavit.
- Limity čerpání formou denního rozpočtu.
- Pokud jste udělili přístup k administraci Zboží.cz někomu dalšímu, může být nutné nastavit obdobný přístup i do administrace v Skliku.
Po přesunu řízení inzerce do Skliku zmizí v administraci Zboží.cz záložky “Ceny prokliku” a “Kredit a limity”.
Věci, které zůstanou v rozhraní Zboží.cz:
- Historie statistik inzerce.
- Podrobné statistiky na úrovni jednotlivých položek.
- Diagnostika dat nabídek.
- Párovací nástroj.
- Nastavení feedu a informace o jeho zpracování.
- Nastavení dopravy.
- Diagnostika měření konverzí.
- API rozhraní včetně statistik inzerce.
- Hodnocení zákazníků.
Přesun řízení inzerce Zboží.cz do administrace Skliku je nevratný.