Řízení inzerce v Skliku

Svou inzerci nyní můžete začít řídit z rozhraní Skliku a využívat jeho výhod. Na jednom místě tak budete mít přehled, jak se různým typům vaší reklamy na Seznamu daří.

Informace o zpracování vašeho XML feedu, diagnostiku dat nabídek, nastavení měření konverzí nebo párovací nástroj budete mít stále dostupné v rozhraní Zboží.cz. Mezi oběma administracemi je možné po přesunu řízení inzerce volně přecházet.

Nástroje Skliku využijte i v případě nastavení max. CPC z feedu.

Přesunout inzerci do Skliku můžete v administraci Zboží.cz v Přehledu provozovny.

Přesun řízení inzerce může provést pouze vlastník provozovny.  

Po přesunu řízení inzerce se do administrace Skliku dostanete skrze administraci Zboží.cz v Přehledu provozovny.

Výhody využívání nástroje Sklik pro řízení inzerce:  

  • Členění inzerovaného sortimentu do více kampaní.   
  • Denní rozpočty čerpání.   
  • Nastavení ceny za proklik dle vámi definovaných skupin sortimentu.   
  • Samostatný rozpočet pro každou kampaň.   
  • Samostatné multiplikátory pro každou kampaň.   
  • Hrazení inzerce ze stejné Peněženky. 
  • Volný pohyb pro vlastníka účtu i správce kampaní v Skliku mezi oběma administracemi (u propojení vzniklých od 18.2.2025) 

Některé věci budou fungovat jinak:  

  • K úhradě inzerce bude používána Peněženka nastavená v Skliku.   
  • Multiplikátory mají v Skliku jiný způsob nastavení, může být nutné je znovu nastavit.   
  • Limity čerpání formou denního rozpočtu.   
  • Pokud jste udělili přístup k administraci Zboží.cz někomu dalšímu, může být nutné nastavit obdobný přístup i do administrace v Skliku.  Do účtů Zboží.cz s přesunutým řízením inzerce od 18.2.2025 mohou přistupovat uživatelé s příslušnými přístupovými právy z účtu Skliku a naopak zanikají přístupy udělené výhradně pro Zboží.cz.

Po přesunu řízení inzerce do Skliku zmizí v administraci Zboží.cz záložky “Ceny prokliku” a “Kredit a limity”.

Věci, které zůstanou v rozhraní Zboží.cz:  

  • Historie statistik inzerce.   
  • Podrobné statistiky na úrovni jednotlivých položek.  
  • Podrobná diagnostika dat nabídek.   
  • Párovací nástroj.   
  • Nastavení feedu a informace o jeho zpracování.   
  • Nastavení dopravy.   
  • Podrobná diagnostika měření konverzí.   
  • API rozhraní včetně statistik inzerce.   
  • Hodnocení zákazníků.   

Přesun řízení inzerce Zboží.cz do administrace Skliku je nevratný.  

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.