Řízení inzerce v Skliku

Svou inzerci nyní můžete začít řídit z rozhraní Skliku a využívat jeho výhod. Na jednom místě tak budete mít přehled, jak se různým typům vaší reklamy na Seznamu daří.  

Informace o zpracování vašeho XML feedu, diagnostiku dat nabídek, nastavení měření konverzí nebo párovací nástroj budete mít stále dostupné v rozhraní Zboží.cz.  

Nástroje Skliku využijte i v případě nastavení max. CPC z feedu. 

Přesunout inzerci do Skliku můžete v administraci Zboží.cz v Přehledu provozovny. 

Přesun řízení inzerce může provést pouze vlastník provozovny.  

Po přesunu řízení inzerce se do administrace Skliku dostanete skrze administraci Zboží.cz v Přehledu provozovny.  

Výhody využívání nástroje Sklik pro řízení inzerce:  

  • Členění inzerovaného sortimentu do více kampaní.  
  • Denní rozpočty čerpání.  
  • Nastavení ceny za proklik dle vámi definovaných skupin sortimentu.  
  • Samostatný rozpočet pro každou kampaň.  
  • Samostatné multiplikátory pro každou kampaň.  
  • Hrazení inzerce ze stejné Peněženky.

Některé věci budou fungovat jinak:  

Po přesunu řízení inzerce do Skliku zmizí v administraci Zboží.cz záložky “Ceny prokliku” a “Kredit a limity”.  

Věci, které zůstanou v rozhraní Zboží.cz:  

  • Historie statistik inzerce.  
  • Podrobné statistiky na úrovni jednotlivých položek. 
  • Diagnostika dat nabídek.  
  • Párovací nástroj.  
  • Nastavení feedu a informace o jeho zpracování.  
  • Nastavení dopravy.  
  • Diagnostika měření konverzí.  
  • API rozhraní včetně statistik inzerce.  
  • Hodnocení zákazníků.  

Přesun řízení inzerce Zboží.cz do administrace Skliku je nevratný.  

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.