Nápověda menu

Přístupové role

V některých případech se stává, že vaši kampaň svěříte do správy agentury nebo jiné osobě, která s vaší kampaní nadále pracuje. Abyste mohli přizpůsobit přístup a práva konkrétní osobě, můžete v Klientské zóně nastavit konkrétní přístupové role.

Účty Zboží.cz, které mají přesunuté řízení inzerce do Skliku od 18.2.2025, se řídí přístupy udělené v administraci daného účtu v Skliku. Tito uživatelé mohou volně přecházet mezi oběma administracemi. 

Jak fungují přístupové role na Zboží.cz

  • Obchody pro přihlašování do administrace Zboží.cz používají Registrovaný účet Seznamu. 
  • Práva pro přístup ke svým účtům spravují prostřednictvím Klientské zóny (nebo rozhraní Skliku, pokud mají sjednocené řízení inzerce po 18.2.2025). 
  • Registrované účty Seznamu mohou v administraci Zboží.cz provádět akce v rozsahu práv dle přidělené role. 
  • Vlastník účtu může v administraci Zboží svou provozovnu převést na jiný Registrovaný účet Seznamu se zachováním historie provozovny a kampaní i propojení s Sklikem. 
  • V administraci Zboží.cz je možné přepínat mezi Zboží.cz účty, které jsou Registrovanému uživateli Seznamu dostupné.

Oprávnění dle přístupových rolí

Přístupová rolePřevod účtuStatistikyAukceSpráva kampaněEditace XML feeduSpráva recenzíNastavení dopravy a výdejních místPárování
Vlastník účtu
Správce
Optimalizátor
Asistent

Zboží Správce – Má podobná práva jako Vlastník, včetně přístupu k datovému API. Nemá právo editace informací o eshopu ani možnost převést účet. 
Zboží Optimalizátor – Má přístup do statistik, vyhodnocuje a sleduje výkon. Nastavuje ceny za proklik a parametry dopravy, kontroluje efektivitu inzerce. Nemá přístup k recenzím zákazníků. Vhodné pro externisty či agentury.
Zboží Asistent – Může párovat nenapárované nabídky na produkty Zboží.cz. Vhodné například pro brigádníky.

Zboží Reportér statistik – Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty, k ostatním nastavením má přístup pouze v režimu čtení. Nemá přístup k recenzím zákazníků.

Podrobný návod, jak s účty pracovat, naleznete v Nápovědě Klientské zóny.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.