Lze smazat nevhodnou recenzi obchodu?

20. 5. 2020

Mazání recenzí je výhradně v kompetenci provozovatele služby Zboží.cz. Pokud recenze neodporují dobrým mravům, zásadně je nemažeme. Správce daného obchodu má možnost na recenze reagovat v administračním rozhraní Zboží.cz v záložce „Hodnocení“.

Jak mohu získat více hodnocení e-shopu?

20. 5. 2020

Větší počet hodnocení zajistíte nasazením standardního měření konverzí. Po uskutečnění nákupu zákazníka oslovíme s výzvou k ohodnocení e-shopu. Stačí nám do konverzního kódu uvést jeho e-mail. Druhou možností je nasazení „ikonek Zboží.cz“ na váš web.

Proč se můj obchod nezobrazuje po zadání kraje nebo města?

20. 5. 2020

Při použití regionálního filtru se zobrazují pouze obchody, které mají ve vybraném kraji nebo městě výdejní místo. V případě, že výdejní místo v daném kraji máte, doporučujeme zkontrolovat nastavení.

Které dopravce a výdejní místa mohu využít a jak je mohu nastavit?

20. 5. 2020

Kromě vašich poboček, na kterých je možné objednané zboží vyzvednout, podporujeme také výdejní místa ze sítí Zásilkovna, Uloženka, Česká pošta aj. Z dopravců podporujeme např. DPD, PPL, Geis. Kompletní seznam podporovaných dopravců a sítí výdejních míst je vypsaný zde. Informace o dopravě a výdejních místech můžete nastavit buď v administraci Zboží.cz nebo ve vašem XML feedu.…

Jak ze Zboží.cz odstraním svůj obchod?

20. 5. 2020

Svou účast na službě Zboží.cz můžete ukončit tím, že e-mailem požádáte o odstranění své provozovny ze služby Zboží.cz. V případě, že kampaň chcete pouze dočasně pozastavit, doporučujeme využít možnost „deaktivovat kampaň“ v administraci Zboží.cz v záložce „Správa kampaně“.

Jak získám zapomenuté heslo ke správně provozovny?

20. 5. 2020

V případě ztráty hesla využijte prosím jeden z následujících možných postupů pro získání nového hesla: zasláním hesla na ověřený záchranný e-mail zasláním hesla na ověřené záchranné číslo formulář pro získání nového čísla Podrobnější návod na změnu hesla naleznete v nápovědě Seznam účtu.

Jak nastavím logo svého e-shopu?

20. 5. 2020

Firemní logo lze nahrát buď v administračním rozhraní Firmy.cz, nebo nám ho můžete poslat na zbozi@firma.seznam.cz a my vám nahrání loga zajistíme. Minimální rozměr je 140 x 140 px.

Za jak dlouho po registraci se nabídky z mého obchodu zobrazí ve vyhledávání?

20. 5. 2020

Za předpokladu, že máte v pořádku XML feed a dobitý kredit v Seznam Peněžence, se nabídky na Zboží.cz zobrazí přibližně za 4 hodiny.

Proč se nabídky z mého obchodu po registraci nezobrazují?

20. 5. 2020

Váš obchod má buď chybný XML feed, nulový kredit v Seznam Peněžence, nebo nízký finanční limit. Rádi vaše nastavení zkontrolujeme, kontaktujte nás na zbozi@firma.seznam.cz.

Jak mohu zaregistrovat svůj druhý e-shop?

20. 5. 2020

Registraci dalšího e-shopu provedete stejným způsobem, jak tomu bylo u prvního e-shopu. V případě, že uvedete stejný účet jako u první registrace, v administraci Zboží.cz uvidíte všechny registrace pod jedním přihlášením.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.