Jaké jsou nejčastější chyby v XML feedech?
20. 5. 2020
Přehled nejčastějších chyb naleznete ve Specifikaci XML.
Jak nastavím v XML feedu správnou dostupnost?
20. 5. 2020
Konkrétní hodnoty dostupnosti najdete ve specifikaci XML feedu u tagu DELIVERY_DATE.
Kde upravím URL XML feedu?
20. 5. 2020
Pokud potřebujete u registrovaného obchodu změnit adresu vstupního datového XML souboru, změnu provedete v administračním rozhraní Zboží.cz pod záložkou „Sortiment“ – „Zdroj dat“ – vpravo tři tečky – „Nastavení“.
Můžete mi XML feed vytvořit?
20. 5. 2020
Nikoliv. Pro vytvoření XML feedu doporučujeme oslovit webmastera, nebo poskytovatele e-shopového řešení. XML feed je třeba vytvořit dle Specifikace Zboží.cz.
Co je XML feed?
20. 5. 2020
Nabídkový XML feed je datový soubor, který obsahuje informace o jednotlivých prodejních nabídkách ve vašem e-shopu (název, cena, údaje o dostupnosti apod.). XML feed je nutný pro registraci do Zboží.cz.
Jakým způsobem se párují nabídky k produktům?
20. 5. 2020
Bližší informace k párování nabídek naleznete zde.
Proč se v detailu produktu nezobrazují nabídky z mého obchodu?
20. 5. 2020
Jestliže se vaše nabídka nezobrazuje v detailu produktu, je to některou z uvedených příčin: nedostatečný kredit v Seznam peněžence překročený finanční limit nabídka nesplňuje podmínky pro správné napárování nebo se jedná o novou nabídku, která zatím nebyla spárována
Jakým způsobem jsou řazeny nabídky v „doporučených nabídkách“ v detailu produktu?
20. 5. 2020
Pořadí nabídek jednotlivých internetových obchodů při výchozím způsobu řazení ovlivňuje: maximální nabídnutá cena za proklik skladová dostupnost průměrná prodejní cena nabídky hodnocení obchodu doprava zdarma
Jakým způsobem jsou řazeny výsledky v tzv. fulltextovém vyhledávání?
20. 5. 2020
Pořadí samostatných nabídek jednotlivých internetových obchodů při výchozím způsobu řazení ovlivňuje: relevance na zadané klíčové slovo – dotaz maximální nabídnutá cena za proklik CTR nabídky konkrétního internetového obchodu
Co znamená počet hvězdiček u obchodu?
20. 5. 2020
Celkové hodnocení (tzv. skóre) obchodu je počítáno jako celkový průměr ze všech uživatelských hodnocení a zobrazuje se formou hvězdiček v počtu 1 – 5 v rámci výpisu nabídek. Podrobný výpis jednotlivých uživatelských hodnocení se zobrazí po rozkliknutí hvězdiček u daného e-shopu. Skóre obchodu se zobrazuje po získání alespoň 4 hodnocení.