Standardní měření konverzí

Nastavením standardního konverzního kódu získáte celou řadu benefitů, např. více hodnocení, přehled o každé objednávce, hodnocení od ověřených zákazníků, efektivní správu inzerce a další.

Kde získat údaje k nasazení kódu

Po registraci svého e-shopu do Zboží.cz (stejný postup je i v případě již vytvořené registrace), se přihlásíte do administrace Zboží.cz. Následně přejdete na záložku Provozovna -> Měření konverzí. Před získáním údajů potřebných k nasazení standardního konverzního kódu je nejdříve nutné udělat 2 kroky, a to prostudovat a odsouhlasit Smluvní podmínky pro měření konverzí a Dohodu o zpracování údajů.

údaje k potvrzení

Jakmile budou výše uvedené údaje vyplněné a potvrzené, bude možné ve třetím kroku získat unikátní tajný klíč, který je nezbytný pro nasazení standardního měření konverzí na vaší konverzní stránku.

tajný klíč a ID provozovny

Údaje v obrázku jsou uvedeny pouze jako příklad, své unikátní údaje najdete pod svým přihlášením v administraci Zboží.cz.

Aby standardní měření správně fungovalo, ID provozovny a váš unikátní tajný klíč vložte do administrace svého e-shopového řešení nebo předejte k implementaci svému webmasterovi.

Po vložení ID provozovny a tajného klíče na vaší straně už jen zbývá čtvrtý krok, a to zapnout standardní měření konverzí v administraci Zboží.cz.

zapnout měření konverzí

V případě, že využíváte omezené měření konverzí a přecházíte na standardní, doporučujeme čtvrtý krok (stisknutí tlačítka „zapnout měření konverzí“) uskutečnit až po nasazení standardního konverzního kódu na vaší straně. Pokud zapnutí potvrdíte dříve, nebudeme schopni data z omezeného konverzního kódu zpracovat.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.